A reklamáció menete
HOGYAN KELL ELJÁRNI A PANASSZAL
1. Áruátvétel a fuvarozótól:
A küldemény átvételekor ellenőrizze, hogy az áru csomagolása nem sérült-e a szállítás során. Ha a csomagolás láthatóan sérült, ne vegye át az árut. Ebben az esetben javasoljuk, hogy írjon jegyzőkönyvet a küldemény sérüléséről, és a terméket cseréljük. Ha azonban csak a csomagolás tűnik sérültnek, és az áru sértetlennek tűnik, és úgy döntött hogy átveszi a küldeményt, írjon jegyzőkönyvet a sérült csomagolásról a szállítónál. A fuvarozó aláírásával Ön megerősíti, hogy az átvett árut rendben kiszállították.
Ha a Vevő a küldemény átvétele vagy felbontása után az árun látható sérülést észlel, köteles ezt a tényt az ügyfélszolgálatnak legkésőbb a küldemény átvételét követő 48 órán belül bejelenteni. A kárt személyesen kell bejelenteni, harmadik személy nevében bejelenteni nem lehet.
2. Az igényelt árukra vonatkozó követelmények:
A reklamáció megtétele előtt célszerű ellenőrizni, hogy van-e lehetőség másként eljárni, e-mailben vagy telefonon, célszerű a hibáról fényképes dokumentációt e-mailben elküldeni.
A reklamált áruk elküldésével együtt javasoljuk a következők dokumentálását:
- a hiba tömör leírása /vásárlás igazolása / számla másolata / vagy egyéb módon igazolja az áru cégünktől történő beszerzését.
- mindig szükséges fényképet küldeni a reklamált áruról / konkrét hibákról /
- összeszerelési útmutatóban megjelölni a hibás alkatrészt
Ha a fogyasztó úgy dönt, hogy igényt tart az árura, jogosult a postaköltség visszatérítésére az eladótól. Ha a fogyasztó a legolcsóbbtól eltérő szállítási módot választott (például expressz kézbesítési szolgáltatással), az eladó a felkínált legolcsóbb szállítási mód összegében térítheti meg a fogyasztónak az áru kiszállítási költségét.
Az árut a következő címre küldje
SG-butor.hu, Nová ves 234, 991 05 Nová ves
FIGYELEM!!!
A REKLAMÁLT ÁRUT UTÁNVÉTES KÜLDÉS ESETÉN NEM VESSZÜK ÁT!!!UTÁNVÉTES CSOMAGOT NEM TUDUNK ÁTVENNI, EZÉRT ARRA KÉRJÜK HOGY BESZEDENDŐ ÖSSZEGET SEMMIKÉPPEN SE RJON RÁ A CSOMAGRA.